Praca w Lidlu

Oferty pracy

Nie znaleziono ofert pracy

 
  dostępnych ofert pracy » Pokaż wszystkie oferty pracy Szukaj

Dział Komunikacji

Public Relations w Lidlu

To właśnie my aktywnie dbamy o jak najlepszą komunikację wewnętrzną oraz kreujemy wizerunek firmy. Jesteśmy niczym grupa do zadań specjalnych – uczestniczymy m.in. w organizacji udziału Lidla w największych imprezach masowych, takich jak Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i Przystanek Woodstock. Na co dzień współpracujemy z mediami i organizacjami pozarządowymi. Współtworzymy treści komunikacyjne, które ukazują się w prasie, radiu i telewizji oraz na stronach internetowych. Dbamy o wizerunek naszej firmy. Pragniemy, by nasi Klienci postrzegali nas jako firmę przyjazną, istniejącą przede wszystkim po to, by spełniać ich konsumenckie oczekiwania.

Równie istotne jest w naszej działalności dążenie do pełnej identyfikacji wewnętrznej z firmą i marką Lidl. Przy pomocy wielu narzędzi, w tym m.in. intranetu czy spektakularnych eventów, docieramy do wszystkich pracowników. Popularyzując nasze wartości i misję pobudzamy do świadomego kształtowania przez Pracowników własnej ścieżki kariery oraz osiągania ambitnych celów biznesowych.

Pracując w Dziale Komunikacji, masz szansę wdrażać własne pomysły dotyczące kreowania wizerunku Lidla. Oczekujemy, że będziesz otwarty, kreatywny i komunikatywny. Budowanie pozytywnych relacji z przedstawicielami mediów oraz empatia i życzliwość w kontaktach wewnątrz firmy to nasze znaki rozpoznawcze. Jeśli Twoje także, to czekamy właśnie na Ciebie!