Więcej na radość z życia!
Logowanie Logowanie Zakładki Zakładki

Zapamiętane oferty pracy

Oferty pracy można zapamiętywać klikając na symbol zakładki przy ogłoszeniu. Dzięki temu szybko i łatwo będziesz mógł wrócić do ofert pracy, które cię zainteresowały.

Szukaj ofert pracy
Oferty Pracy
Kierownik rejonu sprzedaży posługuj się narzędziem pracy - tabletem.

5 zasad zarządzania

Zasady zarządzania

Przywództwo nie dzieje się obok – jest naszym najważniejszym zadaniem i każdy z nas, każdego dnia postępuje zgodnie z zasadami przywództwa. W Lidlu wszyscy, niezależnie od działu czy miejsca w organizacji, idziemy razem w tym samym kierunku. Dzięki konsekwentnemu stosowaniu zasad ramię w ramię realizujemy cele biznesowe firmy. Jesteśmy częścią jednego zespołu i wspólny sukces stawiamy w centrum naszych działań. Zasady zarządzania są zobowiązaniem dla nas samych i obietnicą wobec naszych współpracowników.

5 zasad zarządzania Lidl
Komunikacja  5 zasad zarządzania Lidla

Komunikacja

Rozmawiamy ze współpracownikami i skutecznie przekazujemy informacje.

Komunikacja w Lidlu, jest jak nasz model biznesowy – prosta i bezpośrednia. Jesteśmy szczerzy wobec siebie, otwarcie rozmawiamy o sytuacjach trudnych i konstruktywnie je rozwiązujemy. Pokazujemy jak ważną rolę w naszej firmie odgrywają wszyscy pracownicy.

W trakcie podejmowania decyzji staramy się wysłuchać każdego z nich. Gdy nie jest to możliwe wyjaśniamy im, dlaczego podjęliśmy taką, a nie inną decyzję. Dbamy, żeby nasi pracownicy byli informowani jako pierwsi o wszystkim, co ich dotyczy. Troszczymy się także o to, aby zawsze mieli dostęp do wszystkich potrzebnych im informacji. Szanujemy tych, którzy mają odwagę zadawać pytania, nawet jeśli są one dla nas trudne. Zawsze znajdujemy czas, aby udzielić na nie odpowiedzi.

Rozwój pracowników 5 zasad zarządzania w Lidlu

Rozwój pracowników

Tworzymy możliwości rozwoju dla naszych pracowników.

Zależy nam, aby w Lidlu pracowali najlepsi. To stanowi podstawę naszego wspólnego sukcesu. Wspieramy pracowników i umożliwiamy im nieustanny rozwój. Wiemy, że wykażą się zaangażowaniem w powierzane im zadania. Polegamy na mocnych stronach każdej osoby z naszego zespołu.

Dobre zarządzanie wymaga przede wszystkim autorefleksji. Na bieżąco staramy się przekazywać pracownikom informacje dotyczące ich codziennej pracy. Mają prawo wiedzieć jak są oceniani i jaka jest ich pozycja w firmie. Jesteśmy zdania, że dostarczając im regularny feedback pomagamy naszym pracownikom w doskonaleniu się.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest poczucie bycia docenionym. Tworzymy atmosferę, w której wysiłek i zaangażowanie są nagradzane. Dajemy z siebie wszystko, co najlepsze bo wiemy, jak to motywuje.

 

Doskonalenia i skuteczność 5 zasad zarządzania w Lidlu

Doskonalenie i skuteczność

Doskonalimy się, aby osiągnąć sukces.

Ciągły rozwój to nasza siła napędowa. Staramy się na bieżąco wprowadzać zmiany tam, gdzie są one konieczne. Jako kadra zarządzająca świadomie dbamy o zachowanie dynamiki naszej firmy, wprowadzając zorientowane na cel usprawnienia. Naszym zadaniem jest współtworzenie innowacji, przy równoczesnym przestrzeganiu filozofii naszej firmy.

Działamy zgodnie z określonymi procesami. Tylko w ten sposób możemy we wszystkich krajach zagwarantować niezmiennie wysoki standard, przy równocześnie elastycznym dopasowywaniu się do sytuacji w danym regionie.

Jako sieć sklepów przedkładamy proste rozwiązania nad skomplikowanymi, jednocześnie pamiętając, że „prościej nie oznacza zawsze łatwiej”. Zadaniem kadry kierowniczej jest zadbać, aby tak właśnie pozostało. W swojej pracy pozostajemy efektywni, ponieważ dbamy o balans między pracą a czasem wolnym. We wszystkim co robimy, na pierwszym miejscu koncentrujemy się na sukcesie naszej firmy. Jesteśmy w stanie go osiągnąć tylko działając razem, jako jeden zespół.

Zaufanie  5 zasad zarządzania w Lidlu

Zaufanie

Budujemy atmosferę zaufania w zespole.

Ufamy naszym pracownikom i wierzymy, że każda osoba w naszym zespole wnosi do naszej firmy to, co najlepsze. Dzięki możliwościom, jakie stwarzamy, Pracownicy mają odwagę przecierać nowe szlaki. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że nie jesteśmy nieomylni, dlatego popełniane błędy traktujemy jako pretekst do dalszej nauki i rozwoju.

Kontrola jest dla nas elementem wsparcia, a nie wyrazem braku zaufania. To właśnie regularna weryfikacja przyczynia się do stabilności naszego modelu biznesowego i pomaga nam się udoskonalać. Jesteśmy przewidywalni i niezawodni. Konsekwentnie dotrzymujemy naszych obietnic.

Każdego traktujemy z szacunkiem, bez uprzedzeń respektujemy osobowość naszych pracowników i ich zdolności. Swoim zachowaniem dajemy przykład jak odnosić się w stosunku do siebie z szacunkiem. Tego samego oczekujemy od innych. Zwracamy uwagę, aby nie nadużywać kierowniczej roli. Naszych pracowników traktujemy po partnersku.

Odpowiedzialność 5 zasad zarządzania w Lidlu

Odpowiedzialność

Odpowiedzialnie realizujemy nasze zadania.

Każdy z nas jest odpowiedzialny za realizację swoich zadań. Zakres obowiązków i odpowiedzialność za nie muszą być kompetentnie i jasno sprecyzowane. Zarządzamy poprzez zadawanie pytań i wykazujemy zainteresowanie pracą zespołu. Chcemy wiedzieć, co dzieje się u naszych współpracowników, ponieważ w naszej pracy ważne są szczegóły. Staramy się, aby wszystko, co robimy, stanowiło dobry przykład dla innych.

Naszym pracownikom dajemy swobodę działania, równocześnie jasno nakreślając im granice. W trakcie delegowania zadań kierujemy się ich zdolnościami i doświadczeniem. Świadomie zarządzamy naszym zespołem i jesteśmy dumni z jego osiągnięć, zawsze stawiając je na pierwszym miejscu.