FAQ – Zmiany w procesie rekrutacji

Zmiany w procesie rekrutacji w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną
Cieszymy się, że chcesz pracować właśnie w Lidlu. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w związku ze zmianami w procesie rekrutacji macie do nas wiele pytań. Dlatego też poniżej odpowiedzieliśmy na te, które pojawiają się najczęściej. W procesie rekrutacji pozostajemy z wami w stałym kontakcie i informujemy o ewentualnych zmianach.
-
W jakiej formie mogę obecnie złożyć aplikację?
-
W jaki sposób odbywa się w chwili obecnej proces rekrutacji?
-
Jak wygląda rekrutacja na stanowiska kierownicze w sklepach i biurze?
-
Czy w przypadku wideokonferencji wymagane jest pobieranie aplikacji?
-
Jak szybko będę mógł rozpocząć pracę?
-
Na jak długi okres jest zawierana umowa o pracę?
-
Czy badania sanepid są warunkiem koniecznym, aby zostać zatrudnionym?
-
Jak wygląda w obecnej sytuacji pierwszy dzień pracy?
-
Jakie środki bezpieczeństwa Lidl zapewnia pracownikom Firmy?
-
Jak wygląda podpisanie umowy?
-
Czy za prace w godzinach nocnych przysługuje dodatek?
