Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Asystent/ka Członka Zarządu

APLIKUJ TERAZ!
Praca w biurze

Lokalizacja

Centrala {amount} km
ul. Poznańska 48
62-080 Jankowice

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży
Administracja

Numer referencyjny:

303473

W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia. Ponadto otrzymasz bony świąteczne, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!

Jesteś LIDLealnym kandydatem na to stanowisko, jeśli:

  • znasz języki niemiecki i angielski na poziomie min. B2,
  • posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki lingwistyczne),
  • jesteś osobą otwartą, komunikatywną i dobrze zorganizowaną,
  • lubisz działać zespołowo,
  • angażujesz się w codzienne zadania i nie boisz się zmian,
  • pakiet MS Office nie ma przed Tobą tajemnic,
  • szukasz stabilnego zatrudnienia oraz dobrej atmosfery w pracy.

Do Twoich głównych obowiązków będzie należało:

  • codzienna współpraca z Członkiem Zarządu (prowadzenie kalendarza, przygotowywanie zestawień, analiz, protokołów),
  • zapewnienie skutecznej komunikacji oraz prawidłowego obiegu dokumentów,
  • tworzenie prezentacji, również w językach obcych,
  • organizacja spotkań, rezerwowanie lotów, hoteli oraz rozliczanie kosztów podróży,
  • wsparcie administracyjne Biura Zarządu.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na min. 12 miesięcy oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna (w 3 wariantach!) i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych
    • karta MultiSport lub Medicover Sport
    • bony na święta, paczki dla dzieci (w tym wyprawki szkolne i wyprawka dla maluszka)
  • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu

6 kroków rekrutacji

Flyer

Aplikowanie

Przygotuj CV, wybierz interesującą cię ofertę pracy i zaaplikuj za pośrednictwem strony internetowej! Wszystkie dostępne oferty pracy w tej kategorii znajdziesz poniżej. Jeśli interesuje cię inne stanowisko użyj wyszukiwarki.
Contract

Selekcja aplikacji

Twoje CV wpłynęło do naszego systemu. Sprawdzamy, czy spełnia podstawowe kryteria.
Contact

Rozmowa telefoniczna

Kontaktujemy się telefonicznie z osobami, które pozytywnie przeszły proces selekcji dokumentów. W trakcie rozmowy ustalamy szczegóły i umawiamy się na spotkanie rekrutacyjne. Jest to też dobry moment na zadanie pytań.
Екипна работа

Spotkanie rekrutacyjne

Chcemy cię lepiej poznać, dlatego spotkania staramy się prowadzić w otwartej i przyjaznej atmosferze. W trakcie rozmowy będziesz mieć możliwość opowiedzieć więcej o twoich poprzednich doświadczeniach zawodowych oraz oczekiwaniach w związku z nowym stanowiskiem.
El. paštas

Informacja zwrotna

Po rozmowie rekrutacyjnej, podejmowana jest decyzja o twoim zatrudnieniu. Każda osoba, która przesłała do nas aplikację (CV), zostaje poinformowana o swoim udziale w kolejnych etapach procesu rekrutacyjnego. Także, jeśli odpowiedź będzie negatywna.
List

Ankieta

My też czekamy na Twój feedback! Po zakończonej rekrutacji wypełnij ankietę i daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu.