Oferty Pracy Logowanie

Ekspert ds. Facility Management

APLIKUJ TERAZ!
Poznaj Lidla jako pracodawcę. Kobiety i mężczyźni, pracownicy Lidla, siedzą przy stole i rozmawiają w miłej atmosferze.

Lokalizacja

Centrala {amount} km
ul. Poznańska 48
62-080 Jankowice

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży

Zakupy Techniczne

Numer referencyjny:

245586

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia. Ponadto otrzymasz i bony świąteczne, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!
W związku ze stałym wzrostem liczby sklepów obsługiwanych przez nasze centra dystrybucji poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Ekspert ds. Facility Management

 

Twoje zadania

  • Prowadzenie projektów związanych z utrzymaniem Centrów Dystrybucyjnych
  • Wsparcie organizacyjne, techniczne i merytoryczne dla realizowanych zadań przez Działy Techniczne w Centrach Dystrybucyjnych
  • Obsługa dedykowanych aplikacji wspierających zarządzanie obiektami logistycznymi
  • Negocjowanie warunków współpracy z firmami zewnętrznymi
  • Wsparcie w zapewnianiu systemowych procedur w ramach realizacji napraw, konserwacji i pozostałych działań związanych z utrzymaniem Centrów Dystrybucyjnych
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu procesów, wytycznych i procedur organizacyjnych
  • Organizacja i udział w rocznej kontroli bezpieczeństwa Centrów Dystrybucyjnych w PL
  • Nadzór nad terminami oraz bieżącymi zadaniami Działu Facility Management

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
  • Wymagane min. 2 letnie doświadczenie w obszarze utrzymania technicznego obiektów
  • Wiedza techniczna z ukierunkowaniem na branżę elektryczną, techniczną i budowlaną
  • Zorientowanie na wynik oraz umiejętność współpracy i komunikacji
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych

Mile widziane:

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • Uprawnienia SEP, UDT, Ppoż
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna (w 3 wariantach!) i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
    • karta MultiSport i/lub Medicover Sport
    • bony na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu
  • Bezpłatny parking

 

RÓWNE PŁACE
Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku.