Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Ekspert/Ekspertka ds. Organizacji Sprzedaży (Project Manager)

Praca w biurze

Lokalizacja

Centrala {amount} km
ul. Poznańska 48
62-080 Jankowice

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży
Sprzedaż

Numer referencyjny:

430146

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych Pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz Program Wsparcia Pracowników. Ponadto otrzymasz kupony rabatowe na święta, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie Opiekuna w trakcie wdrożenia oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!
W związku ze stałym wzrostem liczby sklepów obsługiwanych przez nasze centra dystrybucji poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko: Ekspert/Ekspertka ds. Organizacji Sprzedaży (Project Manager)

 

Twoje zadania

• realizacja projektów sprzedażowych,

• wdrażanie innowacyjnych rozwiązań (wdrożyliśmy m.in. elektroniczne cenówki we wszystkich sklepach w całej Polsce, kasy samoobsługowe itd.)

Nasza obietnica:

• praca w kreatywnym środowisku zespołowym, dzięki czemu samemu się rozwiniesz,

• dążenie każdego dnia, aby stawać się najlepszą wersją siebie,

• ciężka praca nad czymś, na czym nam nie zależy, nazywana jest stresem; ciężka praca nad czymś, co kochamy, nazywa się pasją - chcemy wywoływać w naszych pracownikach pasję.

Twoje kompetencje

• Dobra organizacja pracy - będziesz planować pracę w projektach na kilka miesięcy do przodu.

• Doświadczenie w pracy nad projektami.

• Zdolności komunikacyjne - będziesz współpracować z innymi działami przy realizacji projektów.

• Wysoka samodzielność w działaniu - będziesz podejmować decyzje zmieniające naszą firmę.

• Nastawienie na rozwiązywanie problemów - będziesz szukać rozwiązań.

• Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie swobodnej komunikacji - będziesz komunikować z pracownikami z innych krajów jak i odbywać wizyty do innych krajów Lidla. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej będziesz mieć okazję porozmawiać z nami także w języku obcym.

• Wykształcenie wyższe (może być w trakcie).

Mile widziane:

• Znajomość metodologii i narzędzi do zarządzania projektami (mile widziane certyfikaty np. PMI, IPMA).

Oferujemy

Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
  • Pakiet benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych
    • karta MultiSport / Medicover Sport
    • kupony rabatowe na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu

 

RÓWNE PŁACE
Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku. 

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ


W Lidlu dbamy o nasz wpływ na społeczeństwo i środowisko realizując działania w ramach 6 tematów: ochrona klimatu, poszanowanie bioróżnorodności, ochrona zasobów naturalnych, uczciwe działanie, promocja zdrowia i angażowanie w dialog. Sprawdź co dokładnie robimy: https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj 

Easy Apply icon

Aplikuj z logowaniem lub bez logowania – co to znaczy?

Jeśli masz już nasz Profil Kandydata, możesz zalogować się na swoje konto i aplikować poprzez użycie opcji „z logowaniem”. Możesz również złożyć swoje CV poprzez opcję „bez logowania” – utworzymy wtedy Twój Profil Kandydata w tle, o czym poinformujemy Cię w wiadomości e-mail. Korzystając z zawartych tam instrukcji, w każdej chwili masz możliwość zalogować się do profilu i utworzyć hasło. Profil Kandydata to więcej możliwości dla Ciebie!

Pamiętaj, aby aplikować potrzebne jest CV, natomiast inne dokumenty jak np. list motywacyjny są opcjonalne. CV możesz dodać bezpośrednio z Google Drive lub Dropbox!

6 kroków rekrutacji

Flyer

Aplikowanie

Przygotuj CV, wybierz interesującą cię ofertę pracy i zaaplikuj za pośrednictwem strony internetowej! Wszystkie dostępne oferty pracy w tej kategorii znajdziesz poniżej. Jeśli interesuje cię inne stanowisko użyj wyszukiwarki.
Contract

Selekcja aplikacji

Twoje CV wpłynęło do naszego systemu. Sprawdzamy, czy spełnia podstawowe kryteria.
Contact

Rozmowa telefoniczna

Kontaktujemy się telefonicznie z osobami, które pozytywnie przeszły proces selekcji dokumentów. W trakcie rozmowy ustalamy szczegóły i umawiamy się na spotkanie rekrutacyjne. Jest to też dobry moment na zadanie pytań.
Екипна работа

Spotkanie rekrutacyjne

Chcemy cię lepiej poznać, dlatego spotkania staramy się prowadzić w otwartej i przyjaznej atmosferze. W trakcie rozmowy będziesz mieć możliwość opowiedzieć więcej o twoich poprzednich doświadczeniach zawodowych oraz oczekiwaniach w związku z nowym stanowiskiem.
El. paštas

Informacja zwrotna

Po rozmowie rekrutacyjnej, podejmowana jest decyzja o twoim zatrudnieniu. Każda osoba, która przesłała do nas aplikację (CV), zostaje poinformowana o swoim udziale w kolejnych etapach procesu rekrutacyjnego. Także, jeśli odpowiedź będzie negatywna.
List

Ankieta

My też czekamy na Twój feedback! Po zakończonej rekrutacji wypełnij ankietę i daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu.