Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Junior Purchasing Manager

Praca w biurze

Lokalizacja

Centrala {amount} km
ul. Poznańska 48
62-080 Jankowice

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży
Zakupy

Numer referencyjny:

390529

Oferta ważna do

25.04.2024

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych Pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz Program Wsparcia Pracowników. Ponadto otrzymasz i bony świąteczne, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie Instruktora i Opiekuna w trakcie wdrożenia oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!
W związku ze stałym wzrostem liczby sklepów obsługiwanych przez nasze centra dystrybucji poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko: Junior Purchasing Manager

Twoje zadania

  • Zarządzanie przydzieloną grupą produktów z kategorii produktów świeżych: mięso, wędliny
  • Prowadzenie negocjacji z partnerami krajowymi na rynek polski i europejski
  • Bieżąca komunikacja na poziomie międzynarodowym - kontakt z kupcami w spółkach Lidl  z innych krajów
  • Tworzenie nowego asortymentu w marce własnej Lidl (od pomysłu do dostawy na sklep)
  • Kształtowanie polityki cenowej dla swojego obszaru asortymentu oraz akcji in-out
  • Analiza wskaźników (m.in. marża, obrót) celem maksymalizacji sprzedaży oraz rentowności
  • Wykorzystywanie dostępnych danych takich jak raporty GfK, Nielsen w celu tworzenia strategii podległego asortymentu
  • Samodzielna analiza rynku, trendów i zachowań konsumenckich, monitoring konkurencji na rynku polskim i europejskim
  • Bieżąca dbałość o jakość produktów sprzedawanych pod marką własną Lidl

Twoje kompetencje

  • Doświadczenie w zakupach/sprzedaży/handlu/pracy z produktem/technologii produkcji
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne i/lub technologiczne)
  • Znajomość języka angielskiego lub/i  niemieckiego na poziomie min. B2
  • Dobra organizacja pracy, wysoka motywacja i zaangażowanie
  • Dobre umiejętności analityczne
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel)
  • Skrupulatność i zwracanie uwagi na szczegóły
  • Prawo jazdy kat. B

 

Mile widziane:

  • Doświadczenie we współpracy międzynarodowej

Oferujemy

Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia

  • Wysokiej klasy samochód służbowy 
  • Pakiet benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych
    • karta MultiSport / Medicover Sport
    • kupony rabatowe na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu 
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej

 

RÓWNE PŁACE
Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku. 

Easy Apply icon

Aplikuj z logowaniem lub bez logowania – co to znaczy?

Jeśli masz już nasz Profil Kandydata, możesz zalogować się na swoje konto i aplikować poprzez użycie opcji „z logowaniem”. Możesz również złożyć swoje CV poprzez opcję „bez logowania” – utworzymy wtedy Twój Profil Kandydata w tle, o czym poinformujemy Cię w wiadomości e-mail. Korzystając z zawartych tam instrukcji, w każdej chwili masz możliwość zalogować się do profilu i utworzyć hasło. Profil Kandydata to więcej możliwości dla Ciebie!

Pamiętaj, aby aplikować potrzebne jest CV, natomiast inne dokumenty jak np. list motywacyjny są opcjonalne. CV możesz dodać bezpośrednio z Google Drive lub Dropbox!

6 kroków rekrutacji

Flyer

Aplikowanie

Przygotuj CV, wybierz interesującą cię ofertę pracy i zaaplikuj za pośrednictwem strony internetowej! Wszystkie dostępne oferty pracy w tej kategorii znajdziesz poniżej. Jeśli interesuje cię inne stanowisko użyj wyszukiwarki.
Contract

Selekcja aplikacji

Twoje CV wpłynęło do naszego systemu. Sprawdzamy, czy spełnia podstawowe kryteria.
Contact

Rozmowa telefoniczna

Kontaktujemy się telefonicznie z osobami, które pozytywnie przeszły proces selekcji dokumentów. W trakcie rozmowy ustalamy szczegóły i umawiamy się na spotkanie rekrutacyjne. Jest to też dobry moment na zadanie pytań.
Екипна работа

Spotkanie rekrutacyjne

Chcemy cię lepiej poznać, dlatego spotkania staramy się prowadzić w otwartej i przyjaznej atmosferze. W trakcie rozmowy będziesz mieć możliwość opowiedzieć więcej o twoich poprzednich doświadczeniach zawodowych oraz oczekiwaniach w związku z nowym stanowiskiem.
El. paštas

Informacja zwrotna

Po rozmowie rekrutacyjnej, podejmowana jest decyzja o twoim zatrudnieniu. Każda osoba, która przesłała do nas aplikację (CV), zostaje poinformowana o swoim udziale w kolejnych etapach procesu rekrutacyjnego. Także, jeśli odpowiedź będzie negatywna.
List

Ankieta

My też czekamy na Twój feedback! Po zakończonej rekrutacji wypełnij ankietę i daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu.