Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Kierownik Rejonu Sprzedaży

APLIKUJ TERAZ!
Poznaj Lidla jako pracodawcę

Lokalizacja

Biuro Sprzedaży {amount} km
Nowa Wieś Legnicka 104
59-241 Legnickie Pole

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży
Sprzedaż

Numer referencyjny:

286069

Oferta ważna do

06.02.2023

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia pracowników. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Dbamy o rozwój pracowników oraz zapewniamy możliwości awansu.

Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko: Kierownik Rejonu Sprzedaży. 

Twoje zadania

  • Zarządzanie pracą kilku sklepów w swoim rejonie
  • Wspieranie managerów sklepu w ich codziennych obowiązkach
  • Zarządzanie personelem; rekrutacja, szkolenie, ocena i motywowanie pracowników
  • Odpowiedzialność za wyniki sklepów oraz za realizowanie przez nie ustalonych celów
  • Praca ze wskaźnikami, planowanie i analiza procesów zachodzących w sklepie

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. dwuletnie doświadczenie w pracy w podobnym obszarze oraz min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Elastyczność, przedsiębiorczość, umiejętność planowania i myślenia strategicznego
  • Gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia poza miejscem zamieszkania
  • Wysoka motywacja do pracy w trybie zadaniowym
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Ukończone studia: ekonomia, marketing i zarządzanie, finanse, coaching, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Ukończone kursy z zakresu kompetencji managerskich (komunikacja, zarządzanie czasem)
  • Doświadczenie w branży FMCG lub/i HoReCa
  • Wiedza z zakresu prawa pracy oraz HACCP

Oferujemy

  • Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia
  • Wysokiej klasy samochód służbowy 
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
    • karta MultiSport
    • bony na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu 
  • Zadaniowy tryb pracy 

 

RÓWNE PŁACE

Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku.