Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Młodszy Ekspert ds. Koordynacji Projektów w Dziale Sprzedaży

APLIKUJ TERAZ!
Poznaj Lidla jako pracodawcę

Lokalizacja

Centrala {amount} km
ul. Poznańska 48
62-080 Jankowice

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży
Sprzedaż

Numer referencyjny:

280400

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia. Ponadto otrzymasz i bony świąteczne, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!
W związku ze stałym wzrostem liczby sklepów obsługiwanych przez nasze centra dystrybucji poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko: Młodszy Ekspert ds. Koordynacji Projektów w Dziale Sprzedaży

Twoje zadania

  • Prowadzanie projektów
  • Współpraca z zespołami w ramach prowadzonego projektu (ustalanie celów, podziału zadań, organizowanie spotkań oraz przygotowywanie harmonogramów)
  • Występowanie w roli osoby kontaktowej w międzynarodowych projektach
  • Współpraca z zespołem przy tworzeniu nowych koncepcji
  • Udział w zagranicznych Workshop-ach
  • Współpraca między działowa w celu realizacji założonych zadań
  • Sporządzanie raportów, analiz i prezentacji

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe min. licencjat
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji/szkoleń
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel)
  • Znajomość języka niemieckiego i/lub języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Samodzielność w organizowaniu własnej pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Oferujemy

Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna (w 3 wariantach!) i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
    • karta MultiSport i/lub Medicover Sport
    • bony na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu
  • Bezpłatny parking

 

RÓWNE PŁACE
Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku.