Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Serwisu i Wsparcia IT

Aplikuj
Praca w biurze

Lokalizacja

Centrala {amount} km
ul. Pastelowa 12
60-198 Poznań

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i biurach sprzedaży

Rodzaj pracy

IT

Numer referencyjny:

498944

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia. Ponadto otrzymasz i bony świąteczne, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!
W związku ze stałym wzrostem liczby sklepów obsługiwanych przez nasze centra dystrybucji poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Serwisu i Wsparcia IT

Twoje zadania

 

  • Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych
  • Analiza zapytań pracowników poprzez międzynarodowy system zgłoszeniowy
  • Opracowywanie zapytań i zamówień serwisowych IT (sprzęt, oprogramowanie, uprawnienia, usługi)
  • Kontakt telefoniczny i mailowy z użytkownikami systemów wewnętrznych
  • Aktualizacja bazy wiedzy

Twoje kompetencje

 

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjackie) lub w trakcie studiów
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (5:00 - 18:00)
  • Zdolności analityczne, dokładność
  • Samodzielność w działaniu, nastawienie na klienta wewnętrznego
  • Umiejętność komunikacji i współpracy

 

Mile widziane:

  • Dobra znajomość zagadnień z dziedziny IT
  • Doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku
  • Doświadczenie w pracy z klientem

Oferujemy

Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
    • karta MultiSport i/lub Medicover Sport
    • bony na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu
  • Bezpłatny parking

 

RÓWNE PŁACE
Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku. 

Easy Apply icon

Aplikuj z logowaniem lub bez logowania – co to znaczy?

Jeśli masz już nasz Profil Kandydata, możesz zalogować się na swoje konto i aplikować poprzez użycie opcji „z logowaniem”. Możesz również złożyć swoje CV poprzez opcję „bez logowania” – utworzymy wtedy Twój Profil Kandydata w tle, o czym poinformujemy Cię w wiadomości e-mail. Korzystając z zawartych tam instrukcji, w każdej chwili masz możliwość zalogować się do profilu i utworzyć hasło. Profil Kandydata to więcej możliwości dla Ciebie!

Pamiętaj, aby aplikować potrzebne jest CV, natomiast inne dokumenty jak np. list motywacyjny są opcjonalne. CV możesz dodać bezpośrednio z Google Drive lub Dropbox!

6 kroków rekrutacji

Flyer

Aplikowanie

Przygotuj CV, wybierz interesującą cię ofertę pracy i zaaplikuj za pośrednictwem strony internetowej! Wszystkie dostępne oferty pracy w tej kategorii znajdziesz poniżej. Jeśli interesuje cię inne stanowisko użyj wyszukiwarki.
Contract

Selekcja aplikacji

Twoje CV wpłynęło do naszego systemu. Sprawdzamy, czy spełnia podstawowe kryteria.
Contact

Rozmowa telefoniczna

Kontaktujemy się telefonicznie z osobami, które pozytywnie przeszły proces selekcji dokumentów. W trakcie rozmowy ustalamy szczegóły i umawiamy się na spotkanie rekrutacyjne. Jest to też dobry moment na zadanie pytań.
Екипна работа

Spotkanie rekrutacyjne

Chcemy cię lepiej poznać, dlatego spotkania staramy się prowadzić w otwartej i przyjaznej atmosferze. W trakcie rozmowy będziesz mieć możliwość opowiedzieć więcej o twoich poprzednich doświadczeniach zawodowych oraz oczekiwaniach w związku z nowym stanowiskiem.
El. paštas

Informacja zwrotna

Po rozmowie rekrutacyjnej, podejmowana jest decyzja o twoim zatrudnieniu. Każda osoba, która przesłała do nas aplikację (CV), zostaje poinformowana o swoim udziale w kolejnych etapach procesu rekrutacyjnego. Także, jeśli odpowiedź będzie negatywna.
List

Ankieta

My też czekamy na Twój feedback! Po zakończonej rekrutacji wypełnij ankietę i daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu.