Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Specjalista ds. Serwisu i Wsparcia IT

APLIKUJ TERAZ!
Poznaj Lidla jako pracodawcę

Lokalizacja

Centrum Dystrybucji {amount} km
Turzyn 191E
07-221 Turzyn

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży
IT

Numer referencyjny:

283616

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia. Ponadto otrzymasz i bony świąteczne, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie w pełnieniu obowiązków – opiekę mentora oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!
W związku ze stałym wzrostem liczby sklepów obsługiwanych przez nasze centra dystrybucji poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Serwisu i Wsparcia IT

Twoje zadania

  • Wsparcie informatyczne użytkowników
  • Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej
  • Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami
  • Prace konfiguracyjne
  • Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów
  • Bieżące monitorowanie i nadzór nad systemami

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjackie, mile widziane: informatyka, systemy informatyczne lub pokrewne) lub w trakcie studiów
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (05:00-18:00)
  • Zdolności analityczne, dokładność
  • Samodzielność w działaniu, nastawienie na klienta wewnętrznego
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji

 

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Znajomość nowoczesnych usług IT
  • Dobra znajomość zagadnień z obszaru IT
  • Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk i/lub Customer Service

 

Oferujemy

Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia

  • Elastyczne godziny pracy 
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna (w 3 wariantach!) i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
    • karta MultiSport i/lub Medicover Sport
    • bony na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu
  • Bezpłatny parking

 

RÓWNE PŁACE
Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku.