Oferty Pracy Logowanie

Specjalista ds. Wsparcia systemów IT

APLIKUJ TERAZ!
Poznaj Lidla jako pracodawcę. Kobiety i mężczyźni, pracownicy Lidla, siedzą przy stole i rozmawiają w miłej atmosferze.

Lokalizacja

Biuro Sprzedaży {amount} km
ul. Jana Gutenberga 1
44-100 Gliwice

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży

IT

Numer referencyjny:

273374

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych. Dbamy o rozwój pracowników oraz zapewniamy możliwości awansu. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla ciebie i twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz program wsparcia pracowników.  

Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć! 

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia systemów IT

Twoje zadania

  • Wsparcie informatyczne użytkowników
  • Obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej
  • Przyjmowanie, rejestrowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie problemów technicznych
  • Telefoniczny oraz mailowy kontakt z użytkownikami i serwisami
  • Prace konfiguracyjne
  • Aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemów
  • Bieżące monitorowanie i nadzór nad systemami

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjackie, mile widziane: informatyka, systemy informatyczne lub pokrewne) lub w trakcie studiów
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (05:00-18:00)
  • Zdolności analityczne, dokładność
  • Samodzielność w działaniu, nastawienie na klienta wewnętrznego
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres, odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Gotowość do ciągłego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji

Mile widziane:

  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Znajomość nowoczesnych usług IT
  • Dobra znajomość zagadnień z obszaru IT
  • Doświadczenie zawodowe w Service Desk, Help Desk i/lub Customer Service

Oferujemy

  • Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany u umowie wzrost wynagrodzenia 
  • Pakiet benefitów dla ciebie i twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języka angielskiego i/lub niemieckiego
    • karta MultiSport
    • bony na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Wdrożenie pod opieką Mentora
  • Szkolenia, możliwość rozwoju i awansu 

 

RÓWNE PŁACE

Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku.