Oferty Pracy Logowanie Zakładki

Zastępca Kierownika ds. Zarządzania Projektami

Aplikuj
Praca w biurze

Lokalizacja

Centrala {amount} km
ul. Poznańska 48
62-080 Jankowice

Forma zatrudnienia

Pełny etat

Obszar pracy

Praca w centrali i regionalnych biurach sprzedaży
Zarządzanie Projektami

Numer referencyjny:

469711

Podsumowanie

W Lidlu cenimy naszych Pracowników, dlatego gwarantujemy im stabilne zatrudnienie – umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia. Poczucie bezpieczeństwa zapewniamy szerokim pakietem świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny. To między innymi prywatna opieka medyczna, bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych oraz Program Wsparcia Pracowników. Ponadto otrzymasz kupony rabatowe na święta, a twoje dzieci paczki na święta oraz wyprawki szkolne. Oferujemy wsparcie Opiekuna w trakcie wdrożenia oraz udział w szkoleniach. Zgrany zespół budujemy dzięki wspólnemu udziałowi w wydarzeniach sportowych, akcjach charytatywnych i spotkaniach informacyjno-motywacyjnych.
Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i sprawdź dlaczego warto do nas dołączyć!
W związku ze stałym wzrostem liczby sklepów obsługiwanych przez nasze centra dystrybucji poszukujemy Kandydatek/Kandydatów na stanowisko: 

Zastępca Kierownika ds. Zarządzania Projektami - umowa na zastępstwo do 2027r. 

 

Twoje zadania

  • Kierowanie i koordynacja projektów/wdrożeń/działań krajowych i zagranicznych według standardu Biura Zarządzania Projektami (PMO)
  • Zarządzanie zespołem jednostki PMO
  • Wewnętrzne doradztwo w kwestiach dotyczących projektów oraz proaktywne opracowywanie raportów, analiz i zadań w tym zakresie
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu zarządzania projektami
  • Współpraca z partnerami biznesowymi
  • Wsparcie Działu Projektów i Rozwoju Procesów w realizacji powierzonych zadań
  • Samodzielne opracowywanie, rozwiązywanie i monitorowanie złożonych problemów
  • Opracowywanie i dokumentowanie wyników pracy

Twoje kompetencje

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • Znajomość metodologii i narzędzi do zarządzania projektami (certyfikaty np. PMI, IPMA)
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń i wystąpień publicznych
  • Znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego na poziomie min. B2
  • Myślenie strategiczne i zorientowanie na wynik
  • Umiejętność komunikacji oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych

Oferujemy

Umowę o pracę na min.12 miesięcy oraz gwarantowany w umowie wzrost wynagrodzenia

  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
  • Pakiet benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: 
    • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
    • bezpłatna aplikacja do nauki języków obcych
    • karta MultiSport / Medicover Sport
    • kupony rabatowe na święta, paczki dla dzieci, także wyprawki szkolne i dla maluszka
    • Program Wsparcia Pracowników, zapewniający bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych i psychologicznych
  • Możliwość dofinansowania kursów językowych
  • Szeroki pakiet szkoleń, możliwość rozwoju i awansu

 

RÓWNE PŁACE
Jesteśmy fair. Dzięki jasno określonym zasadom konstruowania wynagrodzeń zapewniamy równe płace dla kobiet i mężczyzn pracujących w Lidlu na tym samym stanowisku. 

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ


W Lidlu dbamy o nasz wpływ na społeczeństwo i środowisko realizując działania w ramach 6 tematów: ochrona klimatu, poszanowanie bioróżnorodności, ochrona zasobów naturalnych, uczciwe działanie, promocja zdrowia i angażowanie w dialog. Sprawdź co dokładnie robimy: https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj 

Easy Apply icon

Aplikuj z logowaniem lub bez logowania – co to znaczy?

Jeśli masz już nasz Profil Kandydata, możesz zalogować się na swoje konto i aplikować poprzez użycie opcji „z logowaniem”. Możesz również złożyć swoje CV poprzez opcję „bez logowania” – utworzymy wtedy Twój Profil Kandydata w tle, o czym poinformujemy Cię w wiadomości e-mail. Korzystając z zawartych tam instrukcji, w każdej chwili masz możliwość zalogować się do profilu i utworzyć hasło. Profil Kandydata to więcej możliwości dla Ciebie!

Pamiętaj, aby aplikować potrzebne jest CV, natomiast inne dokumenty jak np. list motywacyjny są opcjonalne. CV możesz dodać bezpośrednio z Google Drive lub Dropbox!

6 kroków rekrutacji

Flyer

Aplikowanie

Przygotuj CV, wybierz interesującą cię ofertę pracy i zaaplikuj za pośrednictwem strony internetowej! Wszystkie dostępne oferty pracy w tej kategorii znajdziesz poniżej. Jeśli interesuje cię inne stanowisko użyj wyszukiwarki.
Contract

Selekcja aplikacji

Twoje CV wpłynęło do naszego systemu. Sprawdzamy, czy spełnia podstawowe kryteria.
Contact

Rozmowa telefoniczna

Kontaktujemy się telefonicznie z osobami, które pozytywnie przeszły proces selekcji dokumentów. W trakcie rozmowy ustalamy szczegóły i umawiamy się na spotkanie rekrutacyjne. Jest to też dobry moment na zadanie pytań.
Екипна работа

Spotkanie rekrutacyjne

Chcemy cię lepiej poznać, dlatego spotkania staramy się prowadzić w otwartej i przyjaznej atmosferze. W trakcie rozmowy będziesz mieć możliwość opowiedzieć więcej o twoich poprzednich doświadczeniach zawodowych oraz oczekiwaniach w związku z nowym stanowiskiem.
El. paštas

Informacja zwrotna

Po rozmowie rekrutacyjnej, podejmowana jest decyzja o twoim zatrudnieniu. Każda osoba, która przesłała do nas aplikację (CV), zostaje poinformowana o swoim udziale w kolejnych etapach procesu rekrutacyjnego. Także, jeśli odpowiedź będzie negatywna.
List

Ankieta

My też czekamy na Twój feedback! Po zakończonej rekrutacji wypełnij ankietę i daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu.