

Lidl to dobry układ i ekspozycja!
Jakość towarów Lidla jest widoczna na każdym kroku. Regularnie kontrolujemy świeżość owoców i warzyw z Ryneczku Lidla. Sprawdzamy ją nawet 12 razy dziennie. Chcemy mieć pewność, że to, co oferujemy jest wyłącznie najwyższej jakości. Pomagają nam w tym liczne szkolenia, na których uczymy się rozpoznawać, czy dany owoc lub warzywo nadaje się do sprzedaży.
Dbanie o ułożenie i dostępność produktów na sali sprzedaży to kolejne ważne zadanie. Na stanowisku Pracownika Sklepu, do twoich obowiązków będzie należało przygotowanie oznaczeń cenowych, dbałość o atrakcyjną prezentację towaru i wykładanie go na półki.

W porządku. Właśnie tak jest w naszych sklepach.
Czystość – przykładamy do niej ogromną wagę.
Każdego dnia rano sprzątamy wokół sklepu, a w jego wnętrzu są takie miejsca, w których robimy to nawet 10 razy dziennie.
Regularnie pozbywamy się również pustych kartonów po produktach. Dzięki temu w naszych sklepach jest naprawdę czysto.

Mamy dobry kontakt i to jest miłe!
Relacje z klientem na sali sprzedaży czy podczas pracy na kasie opierają się na uprzejmości.
Otwartość i chęć niesienia pomocy pozwalają nam odpowiednio zachować się w trudnych sytuacjach. Nawet u nas się takie zdarzają! Uśmiech i pozytywne podejście sprawiają, że wszystkim pracuje się lepiej, a klienci naszą uprzejmość odwzajemniają.
A na znających się na rzeczy czeka awans!
Stale się rozwijamy! Tylko w tym roku stworzymy ponad 2600 nowych miejsc pracy. Oferujemy zarobki wyższe od średniej w branży. Doceniamy wkład i zaangażowanie naszych pracowników w budowanie naszej pozycji na rynku.
Każdy dzień to nowe wyzwania. Podejmujemy je z zaangażowaniem, bo dzięki nim możemy się rozwijać. Szukamy ludzi takich jak my. Głodnych sukcesów, nie bojących się ciężkiej pracy i potrafiących stawić czoło niespodziewanym sytuacjom.
Praca w Lidlu wymaga szybkiej reakcji, ciągłego przemieszczania się, elastyczności i otwartości na zmiany. To praca, w której każdego dnia dzieje się coś nowego i nigdy jeden dzień nie jest podobny do drugiego.
Nasza praca ma wpływ nie tylko na nas, ale również na wszystkich klientów, z którymi się spotykamy. Ich zadowolenie jest dla nas największą nagrodą. Dlatego witamy ich z uśmiechem i pomagamy w trakcie zakupów.
Jeden sklep – wiele wyzwań
Na pierwszy rzut oka w sklepie każdy z nas pracuje osobno – przy kasie, układaniu towaru, utrzymaniu porządku. To jednak tylko pozory, bo w Lidl Polska kluczowa jest praca zespołowa. Uzupełniamy się, wspieramy i pomagamy sobie w trosce o ostateczny rezultat, jakim jest satysfakcja klientów.
Wspólnie dążymy do celu!
Jesteśmy różni, ale łączy nas jedno miejsce, stworzone dla działających zespołowo. Razem o nie dbamy, podnosząc swoje kompetencje poprzez szkolenia. Bierzemy udział w akcjach charytatywnych i zawieramy przyjaźnie. Wzajemnie się wspieramy i motywujemy do działania. Mamy jeden wspólny cel i jedną silną drużynę. To dzięki temu Lidl jest wyjątkowym miejscem pracy.

„Każda zmiana uczy i to dosłownie. Codziennie możemy spotkać się z nowymi sytuacjami, z którymi musimy sobie radzić w taki sposób, by klient wyszedł ze sklepu zadowolony. Dlatego tak ważny jest zgrany zespół, który wzajemnie się wspiera i może na siebie liczyć. Ostatnią zmianę kończymy z uśmiechem i to daje mi poczucie satysfakcji.”
Tomek

„W tej pracy nie można się nudzić. Cały czas działamy na pełnych obrotach. Zadania są różnorodne i ciekawe, a ich spełnianie sprawia mi przyjemność. Każdy z nas, pracowników Lidla, działa zgodnie z ustalonym planem dnia, by wszystko było dopięte na ostatni guzik.”
Iwona