Tworzymy nowe produkty
Jesteśmy odpowiedzialni za asortyment na półkach Lidla. To dzięki naszej pracy, możesz cieszyć się produktami ekologicznymi, tygodniami tematycznymi i szeroką ofertą non-foodową. Dbamy o najwyższą jakość i gwarancję niskiej ceny dla naszych klientów.
Zarządzanie procesem
Jako Purchasing Manager masz możliwość kreowania nowych marek i trendów sprzedażowych. Będziesz odpowiedzialny za grupę asortymentową, którą będziesz zarządzał - od pomysłu na dany produkt, po umieszczenie go na półce w sklepie. Aby to osiągnąć, będziesz musiał wykazać się umiejętnościami negocjacji, zdolnościami analitycznymi, sumiennością i wytrwałością w działaniu.
Najwyższe standardy jakości
Jako Dział Jakości współpracujemy z akredytowanymi laboratoriami – nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Do naszych obowiązków należy tworzenie dokumentacji jakościowej w oparciu o krajowe i międzynarodowe standardy. Wszystko po to, by zapewnić najwyższą jakość naszym klientom.
Od producenta na półkę w sklepie
W Administracji Działu Zakupów uczestniczymy w procesie zawierania umów oraz podpisywania kontraktów z dostawcami. Dzięki stałej aktualizacji danych na temat dostępności artykułów jesteśmy w stanie na bieżąco zarządzać asortymentem dostępnym w sklepach. Współpracujemy również z różnego rodzaju urzędami i inspekcjami.
Branding produktu
Projektujemy opakowania produktów i tworzymy nazwy marek należących do Lidla. Zajmujemy się również tłumaczeniem zagranicznych etykiet. Poza pracą kreatywną, odpowiedzialni jesteśmy za treść informacji umieszczanych na opakowaniach produktów, które muszą być zgodne z polskim i unijnym prawodawstwem.
Więcej na radość z reklamy
Najpierw wprowadziliśmy Lidla do świata mediów, później zaprosiliśmy do Lidla Okrasę. A teraz mamy Więcej na radość z życia! Zajmujemy się szeroko pojętą reklamą oraz marketingiem. Koordynujemy działania marketingowe we współpracy z agencjami kreatywnymi. Tworzymy plany mediowe oraz ustalamy działania reklamowe w telewizji, radiu oraz Internecie.
HRCast #9. Rola Kupca w Lidlu
Jak to się dzieje, że produkty trafiają na półki? Co by było, gdyby w Lidlu zabrakło Kupca? Jak Polskie produkty trafiają do Lidla w całej Europie? M.in tego dowiecie się z najnowszego HR Castu, którego gośćmi są nasi Purchasing Managerowie - Magda Marciniak i Filip Wilczyński.
Tygodnie tematyczne
Włoskie szynki, francuskie wina i sery, belgijskie pralinki oraz wszystkie wyśmienite produkty Deluxe powstają w dziale Food Akcji. Analizujemy rynkowe trendy, monitorujemy działania konkurencji, aby dokonać najlepszego wyboru produktów promocyjnych. Przeprowadzamy analizy danych sprzedażowych, kosztów promocji oraz kształtowania się obrotów. Zajmujemy się również promocjami cenowymi produktów w stałym asortymencie.
Non-food
Aby w sklepach Lidl znajdowały się najlepsze produkty przemysłowe, stale musimy śledzić najnowsze trendy. Negocjujemy warunki handlowe, podpisujemy kontrakty, utrzymujemy kontakty z dostawcami i wprowadzamy marki na rynek. Do naszych obowiązków również należy ustalanie polityki cenowej produktów. Nasze działania dotyczą zarówno produktów marki własnej, jak i artykułów markowych wiodących producentów.
Ryneczek Lidla
Nasze codzienne działania służą temu, by owoce i warzywa z Ryneczku Lidla pochodziły od najlepszych polskich i europejskich dostawców. Dbamy również o jakość oferowanych artykułów. Do naszych obowiązków należy ustalanie polityki cenowej produktów na podstawie obserwowania rynku oraz poczynań naszych konkurentów.