8.1 Lidl dokłada wszelkich starań, aby zapewnić nieprzerwaną dostępność Platformy i jej Usług oraz aby transfer danych funkcjonował prawidłowo. Jednak ze względu na naturę Internetu, Lidl nie może udzielić żadnych gwarancji w tym zakresie. Dostęp do Platformy i konta użytkownika może być również od czasu do czasu przerwany lub ograniczony w celu umożliwienia napraw, konserwacji lub w celu wprowadzenia nowych funkcji i Usług.
8.2 Ponadto Lidl nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działaniu Platformy, jeżeli przyczyny takich zakłóceń znajdują się poza sferą kontroli Lidl.
8.3 Odpowiedzialność Lidl jest nieograniczona w zakresie, w jakim strata lub szkoda wynika z umyślnego lub rażącego naruszenia obowiązków przez spółkę Lidl, jej przedstawiciela ustawowego lub pełnomocnika na skutek zaniedbania.
Lidl ponosi również odpowiedzialność za naruszenie istotnych zobowiązań umownych w wyniku zaniedbania. Istotne zobowiązania umowne to zobowiązania, których naruszenie zagrażałoby realizacji celu umowy lub których spełnienie jest niezbędne dla należytego i prawidłowego wykonania umowy i na których spełnieniu Użytkownik może zasadniczo polegać. W takim przypadku odpowiedzialność spółki Lidl jest ograniczona do rozsądnie przewidywalnej straty lub szkody w momencie zawierania umowy. Lidl nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie na skutek zaniedbania innych obowiązków niż te wymienione w powyższym zdaniu.
Powyższe ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania w przypadku zawinionych szkód spowodowanych utratą życia, uszkodzenia ciała lub uszczerbkiem na zdrowiu, w przypadku założonych gwarancji, w przypadku roszczeń wynikających z ustawy o odpowiedzialności za produkt (Produkthaftungsgesetz) lub w przypadku podstępnie zatajonych wad.
8.4 W zakresie, w jakim odpowiedzialność Lidl jest wyłączona lub ograniczona, obowiązuje to również w odniesieniu do osobistej odpowiedzialności pracowników, przedstawicieli i pomocników.