Zanim do nas dołączysz
Gratulacje! Właśnie dostałeś ofertę pracy w biurze Lidl Polska!
Cieszymy się, że to właśnie Ty dołączysz do naszego zespołu.
Rozmowa telefoniczna z Managerem
Przed startem w Lidlu zadzwoni do Ciebie Twój Manager, aby porozmawiać o Twoim pierwszym dniu pracy i aby upewnić się, czy nie pojawiły się dodatkowe pytania z Twojej strony. Opowie Ci też więcej o tym, czego możesz spodziewać się podczas pierwszych tygodni w Lidlu i rozwieje wszelkie ewentualne wątpliwości.
Zaproszenie na Spotkanie Powitalne
Przed startem pracy dostaniesz mailowe zaproszenie na Spotkanie Powitalne, które będzie zawierało wszelkie szczegóły i harmonogram Twoich pierwszych dwóch dni w Lidlu. Spotkanie odbywa się w naszej Centrali w Jankowicach lub w Regionalnym Biurze Sprzedaży, w zależności od Twojego miejsca zatrudnienia. Na miejscu poznasz wszystkie osoby, które razem z Tobą dołączają do naszej organizacji i dowiesz się więcej o naszej firmie.
Gotowy? Zaczynamy!
Pierwszy dzień w Lidlu podczas Spotkania Powitalnego to Twój ostatni krok przed rozpoczęciem pracy na dobre! Nie możemy się doczekać, aż poznamy się osobiście i powitamy Cię w zespole! Pamiętaj o zabraniu ze sobą wszelkich dokumentów niezbędnych do zatrudnienia, które otrzymasz podczas podpisania umowy.