Zanim do nas dołączysz


Gratulacje! Właśnie dostałeś ofertę pracy w biurze Lidl Polska
Nasz Rekruter lub Twój Manager kontaktował się już z Tobą, aby porozmawiać o szczegółach oferty i Twoim pierwszym dniu pracy w Lidlu.

Twoja umowa
Na podpisanie umowy zaprosimy Cię do naszej Centrali lub jednego z oddziałów, gdzie otrzymasz też skierowanie na badania lekarskie. Poprosimy Cię o wypełnienie dokumentów niezbędnych do zatrudnienia. Tego dnia spotkasz się ze swoim Managerem lub pracownikiem Działu Kadr. Jest to świetna okazja na zadanie dodatkowych pytań, jeśli się takie pojawią.

Rozmowa telefoniczna z Managerem
Przed startem w Lidlu zadzwoni do Ciebie Twój Manager, aby porozmawiać o Twoim pierwszym dniu pracy i aby upewnić się, czy nie pojawiły się dodatkowe pytania z Twojej strony. Opowie Ci też więcej o tym, czego możesz spodziewać się podczas pierwszych tygodni w Lidlu i rozwieje wszelkie ewentualne wątpliwości.

Zaproszenie na Spotkanie Powitalne
Przed startem pracy dostaniesz mailowe zaproszenie na Spotkanie Powitalne, które będzie zawierało wszelkie szczegóły i harmonogram Twoich pierwszych dwóch dni w Lidlu. Spotkanie odbywa się w naszej Centrali w Jankowicach lub w Regionalnym Biurze Sprzedaży, w zależności od Twojego miejsca zatrudnienia. Na miejscu poznasz wszystkie osoby, które razem z Tobą dołączają do naszej organizacji i dowiesz się więcej o naszej firmie.

Gotowy? Zaczynamy!
Pierwszy dzień w Lidlu podczas Spotkania Powitalnego to Twój ostatni krok przed rozpoczęciem pracy na dobre! Nie możemy się doczekać, aż poznamy się osobiście i powitamy Cię w zespole! Pamiętaj o zabraniu ze sobą wszelkich dokumentów niezbędnych do zatrudnienia, które otrzymasz podczas podpisania umowy.