![Za Uśmiech w obliczu wyzwań. Jesteśmy wdzieczni naszym pracowinikom Lidla!](/images/variations/hero/5/8/2/6/94496285-3-pl_PL/header_v3.png)
![Marcin Pracownik Sklepu Lidla](/images/variations/image_richtext/3/6/1/1/94501163-4-pl_PL/marcin_gotowe.png)
„Przestrzeganie zaleceń sanitarnych i nastawienie na zadowolenie i spokój klientów uświadomiło mi, że w obecnych czasach odgrywamy ważną rolę w społeczeństwie.”
Marcin, pracuje w sklepie Lidl w Warszawie
![Klaudia Manager Sklepu Lidla](/images/variations/image_richtext/6/8/1/1/94501186-3-pl_PL/kaludia_gotowe.png)
„Zdarzało się usłyszeć od klientów »dobra robota«. To nas bardzo podbudowywało.”
Klaudia, pracuje w sklepie Lidl w Łodzi
Działania, które podejmujemy w trosce o pracowników
Stawiamy na bezpieczeństwo. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadziliśmy przyłbice ochronne wraz ze specjalnymi ekranami ochronnymi, które znacząco ograniczają możliwość transferu wirusa między klientami a pracownikami. Do nowej sytuacji dostosowaliśmy także model działania firmy – pracownicy zostali podzieleni na grupy w taki sposób, by ograniczyć kontakt pomiędzy zespołami poszczególnych zmian i zmniejszyć szanse na powstanie ogniska wirusa.
Wdrożyliśmy też specjalną infolinię Medicover. Dzięki niej każdy pracownik może skonsultować szybko swoje dolegliwości zdrowotne z internistą – bez umawiania wizyty w placówce. Na początku pandemii przygotowaliśmy też specjalny numer telefonu, pod którym pracownicy mogli skorzystać z porad psychologa. Od lipca porady te mogą realizować w ramach nowego benefitu!
![Marcin Pracownik Sklepu Lidla](/images/variations/image_richtext/3/6/1/1/94501163-4-pl_PL/marcin_gotowe.png)
„Środki ochrony – maseczki, przyłbice czy płyny dezynfekujące sprawiły, że czułem się bezpiecznie i mogłem robić swoje.”
Marcin, pracuje w sklepie Lidl w Warszawie
Wprowadziliśmy nowy benefit
W tym szczególnym roku, nasi pracownicy mierzyli się z wieloma nowymi wyzwaniami. Chcąc ich wspierać nie tylko w codziennej pracy, ale także w życiu prywatnym, wprowadziliśmy Program Wsparcia Pracowników. Ten nowy benefit daje pracownikom możliwość bezpłatnej konsultacji problemów prawnych, finansowych czy osobistych z odpowiednimi specjalistami.
Każdy pracownik może zgłosić potrzebę pomocy lub wsparcia poprzez całodobową, dedykowaną infolinię lub czat, a następnie skorzystać z porad niezależnych prawników, psychologów czy doradców finansowych.
![Program Wsparcia Pracowników](/images/variations/image_richtext/5/7/2/1/94501275-3-pl_PL/Program%20Wsparcia.jpg)
Co zapewnia Program Wsparcia Pracowników?
- Wsparcie niezależnych ekspertów. Pracownicy mogą skorzystać z porad prawników, psychologów czy doradców finansowych.
- Wsparcie, dostosowane do potrzeb pracownika
- Anonimowość i poufność
- Dostęp dla pracownika i członków rodziny
W ten sposób troszczymy się o naszych pracowników nie tylko w codziennej pracy, ale także w ich życiu prywatnym. Pracownicy mogą na nas liczyć, tak samo jak my na nich!
![Klaudia Manager Sklepu Lidla](/images/variations/image_richtext/6/8/1/1/94501186-3-pl_PL/kaludia_gotowe.png)
„Każdego dnia czujemy odpowiedzialność za drugą osobę. Ta trudna sytuacja sprawiła, że wspieramy się codziennie. To niezwykle mobilizuje nas do pracy i jednoczy. ”
Klaudia, pracuje w sklepie Lidl w Łodzi
![Certyfikat TUV Rheinland Bezpieczeństwo i higiena](/images/variations/image_richtext/1/9/4/4/94514491-5-pl_PL/certyfikat_test.png)
W trosce o bezpieczeństwo
Dla Lidla jedną z pierwszoplanowych wartości zawsze było bezpieczeństwo pracowników i klientów. W czasie pandemii wartość ta wybrzmiała jeszcze dobitniej.
Nasze starania w trosce o najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa zostały potwierdzone przez niezależną jednostkę certyfikującą TÜV Rheinland. Daje nam to pewność, że działamy w dobrym kierunku, a nasze sklepy są bezpieczne zarówno pod kątem pracy w nich, jak i zakupów.
Dawaliśmy z siebie wszystko i byliśmy doceniani!
Jesteśmy dumni, że całoroczna wytrwała praca całego zespołu Lidl Polska, jest doceniana poprzez liczne nagrody i wyróżnienia. To dzięki naszym pracownikom, ich zaangażowaniu i odpowiedzialności możemy się nieustannie rozwijać! Dziękujemy!