Oferty Pracy Logowanie Zakładki
Za Uśmiech w obliczu wyzwań. Jesteśmy wdzieczni naszym pracowinikom Lidla!
To był rok pełen wyzwań, za który dziekujemy naszym pracownikom!
Za dystans, który zbilża. Jesteśmy wdzięczni naszym pracownikom Lidla!
Marcin Pracownik Sklepu Lidla

 

„Przestrzeganie zaleceń sanitarnych i nastawienie na zadowolenie i spokój klientów uświadomiło mi, że w obecnych czasach odgrywamy ważną rolę w społeczeństwie.”

Marcin, pracuje w sklepie Lidl w Warszawie

Za uprzejmość w codziennej pracy. jesteśmy wdzięczni naszym pracownikom Lidla!
Klaudia Manager Sklepu Lidla

 

 

„Zdarzało się usłyszeć od klientów »dobra robota«. To nas bardzo podbudowywało.”

Klaudia, pracuje w sklepie Lidl w Łodzi

Działania, które podejmujemy w trosce o pracowników

Środki Ochrony Osobiestej, Medyczne teleporady i Pomoc psychologa

Stawiamy na bezpieczeństwo. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadziliśmy przyłbice ochronne wraz ze specjalnymi ekranami ochronnymi, które znacząco ograniczają możliwość transferu wirusa między klientami a pracownikami. Do nowej sytuacji dostosowaliśmy także model działania firmy – pracownicy zostali podzieleni na grupy w taki sposób, by ograniczyć kontakt pomiędzy zespołami poszczególnych zmian i zmniejszyć szanse na powstanie ogniska wirusa.

Wdrożyliśmy też specjalną infolinię Medicover. Dzięki niej każdy pracownik może skonsultować szybko swoje dolegliwości zdrowotne z internistą – bez umawiania wizyty w placówce. Na początku pandemii przygotowaliśmy też specjalny numer telefonu, pod którym pracownicy mogli skorzystać z porad psychologa. Od lipca porady te mogą realizować w ramach nowego benefitu!

Marcin Pracownik Sklepu Lidla

 

 

„Środki ochrony – maseczki, przyłbice czy płyny dezynfekujące sprawiły, że czułem się bezpiecznie i mogłem robić swoje.”

Marcin, pracuje w sklepie Lidl w Warszawie

Wprowadziliśmy nowy benefit

W tym szczególnym roku, nasi pracownicy mierzyli się z wieloma nowymi wyzwaniami. Chcąc ich wspierać nie tylko w codziennej pracy, ale także w życiu prywatnym, wprowadziliśmy Program Wsparcia Pracowników. Ten nowy benefit daje pracownikom możliwość bezpłatnej konsultacji problemów prawnych, finansowych czy osobistych z odpowiednimi specjalistami.

Każdy pracownik może zgłosić potrzebę pomocy lub wsparcia poprzez całodobową, dedykowaną infolinię lub czat, a następnie skorzystać z porad niezależnych prawników, psychologów czy doradców finansowych.

Program Wsparcia Pracowników

 

Co zapewnia Program Wsparcia Pracowników?

  • Wsparcie niezależnych ekspertów. Pracownicy mogą skorzystać z porad prawników, psychologów czy doradców finansowych.
  • Wsparcie, dostosowane do potrzeb pracownika
  • Anonimowość i poufność
  • Dostęp dla pracownika i członków rodziny

W ten sposób troszczymy się o naszych pracowników nie tylko w codziennej pracy, ale także w ich życiu prywatnym. Pracownicy mogą na nas liczyć, tak samo jak my na nich!

Klaudia Manager Sklepu Lidla

 

„Każdego dnia czujemy odpowiedzialność za drugą osobę. Ta trudna sytuacja sprawiła, że wspieramy się codziennie. To niezwykle mobilizuje nas do pracy i jednoczy. ”

Klaudia, pracuje w sklepie Lidl w Łodzi

Certyfikat TUV Rheinland Bezpieczeństwo i higiena

W trosce o bezpieczeństwo

Dla Lidla jedną z pierwszoplanowych wartości zawsze było bezpieczeństwo pracowników i klientów. W czasie pandemii wartość ta wybrzmiała  jeszcze dobitniej.

Nasze starania w trosce o najwyższe standardy higieny i bezpieczeństwa zostały potwierdzone przez niezależną jednostkę certyfikującą TÜV Rheinland. Daje nam to pewność, że działamy w dobrym kierunku, a nasze sklepy są bezpieczne zarówno pod kątem pracy w nich, jak i zakupów.

Za detale, które mają znaczenie. Jesteśmy wdzięczni naszym pracownikom Lidla!

Dawaliśmy z siebie wszystko i byliśmy doceniani!

Jesteśmy dumni, że całoroczna wytrwała praca całego zespołu Lidl Polska, jest doceniana poprzez liczne nagrody i wyróżnienia. To dzięki naszym pracownikom, ich zaangażowaniu i odpowiedzialności możemy się nieustannie rozwijać! Dziękujemy!

Dziękujemy_Top Eployer
Solidny pracodawca roku 2020
Certyfikat Friendly Workplace

Top Employer Polska i Top Employer Europe

Ten prestiżowy i rozpoznawalny na całym świecie certyfikat potwierdza, że nasze działania z zakresu polityki personalnej są na najwyższym poziomie. Jest też gwarancją atrakcyjnych warunków zatrudnienia i troski o pracownika.

Certyfikat Top Employer Polska otrzymaliśmy w 2020 po raz siódmy!

Solidny Pracodawca

W 2020 roku otrzymaliśmy bardzo ważny dla nas certyfikat, w którym doceniono szereg naszych starań w trosce o bezpieczne warunki pracy, rozwój pracowników oraz wysoką jakość zatrudnienia. Działania te umacniają wizerunek naszej firmy jako solidnego i pewnego pracodawcy.

Certyfikat Friendly Workplace

Otrzymaliśmy to wyróżnienie za obszar relacji z pracownikami, podejście do work-life balance, warunki pracy oraz działania CSR. To właśnie pracownicy tworzą atmosferę w pracy i sprawiają, że Lidl jest przyjaznym miejscem pracy. Dziękujemy!

Masz pytania? Zadzwoń na 800 500 518

Jeśli masz do nas pytania lub chcesz zaaplikować na wybraną ofertę pracy skontaktuj się z nami telefonicznie w dni robocze, w godzinach 10:00–20:00

lub aplikuj online!